10 juni 2008

solen???

Jag och Edvin tog oss en sovstun nu på morgonen, vi gick upp kl 06:00 som vanligt. Var ovanligt trött denna morgon. Lekte en massa, kl 09:00 tyckte Edvin att det är dax att sova igen så vi la oss på sängen och somna på en gång. Skönt att få sova en timme till nu på morgonen. Edvin sover fortfarande och jag vakna tänkte att jag skulle passa på att plugga, nu har jag pause från pluggandet en stund. Passar på att blogga av mig lite :P

Hallå vart är solen idag? jag kan bara se moln moln moln, undra om det är kallt..? Idag är det bvc, undra vad min lilla prins väger och längden är nu.. Sist var det i April och sist jag var på bvc var i Februari. Fast det känns som nyss.. Tidenn går så snabbt, förut räknade jag veckorna när Edvin var ny, nu går månader så fort och jag har ingen anning hur gammal han är i veckor. Tänkt om 2 månader blir han 1ÅR, HJÄLP!! Han blir ju stor och inte är bebis längre, bebis fram till 1år.. Min lilla bebis!!!


Edvin badar i sin balja på altanen




Världens sötaste sjömansdräkt, var tvungen att köpa den till prisnen



Nej nu är det du som skärper dig Hanna och pluggar igen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe. kunde inte heller först. Men jag har läst mig till hur man gör. Det är nogon som skaffat en blogg där denne skriver hur man ändrar och grejar i sin blogg och får den mer personlig. =) Allt bra med familjen?
Kramar