12 juni 2008

brr... jag är en fryslort

Usch vad jag fryser idag! Jätte kallt ute, brrr och vi försöker snåla lite på värmen nu när det är sommar så de blir ganska kallt här inne med. Håller på att göra mig lite kaffe igen så jag får upp värmen! Fast jag är en riktig fryslort, fryser ofta! Det var bra när man var garvid då slapp man frysa, var ganska varm hela tiden då men de blev lite för varmt på sommaren när jag var höggravid. Det känns så konstigt att jag har varit gravid och att Edvin har växt och blvit till i min mage. Det är helt sjukt! Jag kan verkligen inte koppla att det är Edvin som har legat i min mage. När jag tittar på mina magekort från gravidtiden kan jag bara inte minnas att jag varit så stor, när jag var gravid tyckte jag inte att jag var så tjock! Men OJ OJ vilken tjockis jag var!!!!!Bildbevis, jag var en tjockis!
Detta kortet tog Sanna typ 8 dagar innan Edvin kom


Igår köpte vi en resevagn till Edvin, som vi kan ha när vi ska till spanien och iväg. Den tar inte så stor plats en paraplyvagn i camoflage, hihi Edvin tyckte den var jätte rolig att åka i.

Nu ska jag ha kaffe och Edvin ska få fruktsallad...

Inga kommentarer: