11 juni 2008

Klart..

Nu är inlämningsuppgiften klar och insickad! På min förra fick jag VG, jag är ganska duktig ibland. Tänk om det kunde varit kul att plugga på gymnasiet.

På morgon brukar vi leka lite framför nyhetsmorgon, men när det inte är nyheter brukar jag knäppa över till 5an och vakna med the vocie. Dem snackar så mycket om Josefins blogg så jag var tvungen att kolla in den, ganska kul! Tänk att blogg är grejen nu alltså. Jag måste erkänna att jag är ganska beroende att kolla in lite då&då på bloggar. Och skriva i min egen blogg... kul grej!

Nu väger min prins 10kg och är 74,4 cm lång. BVC besöket gick bra igår han klara alla testen utan problem. Han är så duktig min lilla fågelunge (fast nu vill jag att han ska krypa).
Nej nu ska vi göra oss klara och åka till Martina&Uno och leka lite...

Inga kommentarer: