3 juni 2008

Impuls..

Jag gick in på ellos.se och titta omkring lite, har ju velat beställa ett par shorts till prinsen så länge där. Helt plötsligt börja jag lägga massa saker i min kundkorg, sen sortera jag bort lite grejor så de bara blev nödvändigt (enligt mig) kvar, 40%rabatt på allt och nu är det beställt. Ja ja.. det är roligt att köpa saker och allt gick på 280kr med frakten så de var ingen dyr impuls direkt.
Detta beställde jag, byxor och shorts till mig är i svart




Igår gick jag och Edvin med Faline och Jasmina framochtillbaka till stan, Nyttigt och varmt! Motion är bra, idag blir de parkhäng med bebisar. Mysigt!
Har på mig en klänning idag jag inte viste att jag hade, den är jätte gammal men va fint den sitter på mig nu. Tror jag inte ens har använt den heller, har säkert köpt den på rea för den var billig och trott den ska användas. Men nu så gör den de, efter 5år.

Inga kommentarer: