13 juni 2008

jag vill..

Usch jag har ett sånt JAG VILL HA begär ibland, jag ser saker som jag inte kan sluta tänka på och jag vill bara HA HA HA... Drygt och dyrt! Just nu mitt mesta jag vill ha ett par kawasaki skor, sjukt snygga!!
VILL HA

Gjorde mistaget att ta en sväng på stan idag med Martina&Uno, såklart fanns de massor av JAG VILL HA, såklart. Nej usch nu får jag ge mig, jag är ju en vuxen människa(?) som inte ska hålla på sådär.. men men..
Imorgon är det äntligen Where the action is, som jag har väntat och nu är jag sjukt pepp! Sitter och lyssnar på foo fighters för att peppa mig lite till. Men jag har lite ångets min första natt utan Edvin..BHUUU! Men han är ju hemma med sin pappa så jag borde överleva! Det ska bli jätte kul iallafall! Who hoooo...



Imorgon



Nej, nu är det dax att fixa tacos...

Inga kommentarer: