9 juni 2008

Plugga plugga..

..jag måste plugga plugga plugga, vad gör jag nu? bloggar.. aj aj! Det står still i mitt huvud just nu, håller på med en inlämningsuppgift. Kan inte formulera meningarna alls verkar det som, måste ta pause. Passar på att skriva här istället, här får man skriva som man vill hur man vill :P



Vilket underbart väder de har varit länge nu.. WHO HO. varit ute hela dagarna, så underbart! Edvin är så söt i sin nya solhat han fått, lite fulfin sådär. Han måste ha solhatt, kepsen sliter han av på en gång. Edvin säger mamma, pappa och titta mest nu. Men får titta på det mesta nu.
I Oktober åker hela familjen hem till Farmor i Spanien och hälsar på. Edvins farmor bor i Spanien och Sverige, Spanien när Svergie är kallt.




Edvin har sin "fulfina" hatt


Nej nu får jag ge mig, dax att plugga igen...

Inga kommentarer: