13 april 2008

mys söndag

Idag är det en mysdag.
Började med att prinsen väcker mig, ingen sovmorgon idag trots att det är söndag, kl 06:00 är tiden prinsen tycker är perfekt för att gå upp att leka. Hur pigg som helst, tur att han har bra morgon humör! Vi går upp och fixar lite välling till frukost, och leker!! När pappa har kommit upp får jag gå och lägga mig en stund. Guld värt att få sova 45min extra!
Efter lunch åker vi ner på stan hela familjen. Underbart skönt att strosa runt på staden en söndag, jätte lungt på folk och man kan gå normalt runt med vagnen utan att köra sixsax runt alla som bara går i vägen. Inte ens kö för att prova kläder och alla fick någonting handlat. Who ho!
Jag köpte en kalender nu när jag börjar skolan så jag har koll på vilken "dag-månad-vecka" det är, för det har jag verkligen inte nu när jag är mammaledig. Så en kjol och top blev det vist oxå!
Edvin fick ännu en ny luvtröja och i fredags köpte vi en super snygg body till han med "fem myror är fler än fyra elefanet".Nej nu är prinsen lite sur på mig, dax för kvällsmat!!

Inga kommentarer: