17 april 2008

Öm

Jaha då är man målad på vänster armen, super nöjd med resultatet!! Men aj vad öm jag var på slutet när den började bli klar, då tänkte jag aldrig mer tattuera, jag är så känslig :P ! OK, jag har fött barn så tattuera är ingenting jämfört med värkar. Värkar är nog det ondaste jag har varit med om, men klart värt allt!! Föda är det coolaste jag gjort och det gör jag gärna om, sådan lycka!! Man klarar nog värkarna för att man får sån enorm lycka efteråt.
Nu ska den bara läka klart, aj aj.. nej det gör inte så ont som jag trodde.


Lite dålig bild, jag lägger nog in bättre sen. Man ser ju lite av resultatet!


Idag skiner solen och det ska vara super väder hela dagen. Undra vad jag ska hitta på? Promenad med vagn är måste, kanske tar en svänga bort på öppna förskolan på eftermiddagen. Vi får se, måste bort till Edvins farmor och låna skrivaren så jag kan börja plugga nu. Är ivrig och vill plugga hela tiden nu. Roligt att läsa igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tatuering. Vill också tatuera mig. Men det får bli i höst sen. =)

Har lagt upp bild på den nya soffan i min blogg.

Kram

Tessa sa...

Hej Hanna!!
Så du har hittat min blogg, skoj =)men uppdaterar den inte så fota nu föt tiden tyvär...men ska bättra mig.
Schysst tatuering, men d där måste gjort ont?.. =)

Hoppas allt är bra m er! Kramar från Tessa