8 april 2008

barnvakt&konsert

Nu snart ska vi åka på Danko Jones, första gången vi lämnar Edvin en sån lång stund. Edvins mormor är här och ska vara barnvakt, så det är ju skönt att Edvin är hemma hos sig så han känner igen sig. Men jag blir nervös, tänk om Edvin kommer blir jätte ledsen sen när han ska sova och undra vart mamma är någonstanns. Tur att vi kommer hem på natten sen. Men jag har ont i magen nu, vill bara vara hemma med min prins. Men någon gång måste ju vara den första och är det någon som ska vara barnvakt till prinsen är det min mamma. Edvin trivs så bra med henne och dem leker fint. Just nu är dem ute och går så jag får fixa till mig. Det ska bli kul att komma iväg och se Danko ska bli kanon. Men Edvin är ju såklart det roligaste!! Edvins gudmor Sara ska med till Danko, super skoj!! Blev bestämt i sista sekunden, men toppen kul så det inte bara blir jag och Mathias jobbarkompisar. Om en timme kommer Sara med tåget, så snart ska vi åka. Måste krama min prins extra mycket nu! ÅÅÅ kommer sakna Edvin sååååå mycket!!!!

Inga kommentarer: