19 april 2008

Lördagsdagen


Lördag igen, veckorna går så fort! Idag ska vi grilla lite, mums! Grillat är godast, är de inte så man säger :) Edvin tycker det är super kul att ge mig saker, så jag får sitta hela famnen full med saker ibland. Nu längtar jag till han ska börja krypa, ålar fortfarande endast bakåt. Han backar om han ska någonstanns, kanske tycker det är onödigt att ta sig framåt om man kan backa :)
Idag har vi varit ute på en lååång promenad så skönt, och hela familjen fick sovmorgon till åtta. Edvin vaknade sist.. fick en shock när jag titta på klockan, åtta!! Jag har inte sovit till åtta på hur länge som helst. Fast man bara sover till sex på morgonen tycker jag inte att jag är tröttare för de. Man har väl vant kroppen att den inte behöver sova så mycket, sova kan jag göra när jag är gammal.





Nu har jag fixat en bättre bild på det färdiga resultatet av min tatuering.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ahh jag fick sova till 7.30 idag! hur skönt som hellst. fast vaknade först som en kl kl 6=) hehe

haha kanske mer spännande att dra sig baklänges=)

Anonym sa...

Tatueringen är verkligen snygg. Blir så sugen på att tatuera mig igen jag med. Har ju redan en bild som jag vill tatuera in. Vart var du någonstans och tatuerade dig? Är det dyrt eller billigt där? Hoppas att allt är bra med er!
Kram