11 april 2008

knäckebröd

Konserten var jätte skoj! Men jag saknade Edvin en hel del, men han hade varit jätte snäll mot mormor. Hade somnat på en gång och inte krånglat nått. Så Duktig!!

Men han har blivit förskyld igen, vara bara en månad sen han var det sist. Men han är mest snuvig och har fått en hostmedicin som ska vara slemlösande. Han äter och leker som vanligt, är jätte pigg. Men det är så jobbigt att han ska vara sjuk, min lilla prins. Så den här veckan får vi bara vara hemma och ta det lungt. Känns lite som när Edvin blir sjuk, blir jag oxå sjuk. Man kan inte göra någonting mest bara vara hemma. Så igår tvättade jag en massa, bädda rent och fick massa fixat här hemma. Och idag ska jag testa att baka knäckebröd, degen står på jäsning nu. Hoppas dem blir bra, har aldrig bakat knäckebröd. Blir spännande! Hoppas de är gott.

Idag tittar solen fram, vår vår! Det är så skönt, så en promenad med vagnen ska hinnas med oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hur blev knäckebrödet då? =)
Jobbigt att Edvin är förkyld. Är också förkyld, men det är på väg bort nu som tur är. Haft en bra helg?
Kram Nanna