14 april 2008

Tänd ett ljus...


Idag har jag lagat våfflor till Jasmina och Faline, lite nervös att jag inte skulle klara det men jag är ganska nöjd :). En anningen smörsmak, så blir de ibland.
Det är nått fel på vädret, solregnsolregn hela dagen. Ena stunden när man tittar ut genom fönsret är det finaste solen och man får dåligt samvete för att man är inne, andra gången man tittar ut ösregnar det. Väderkaos, aprilväder kanske det kallas!
Imorgon börjar skolan, det ska bli spännande. Nu kommer Mathias få umgås med Edvin mycket mer, vad skönt för dem båda!

Idag har jag verkligen fått massor av sånnahär Engla massmess, folk skickar samma hela tiden. En ros på msn ska man ha och tända ljus i fönsret nu kl 21:00 för henne. Jag kommer tända ljus i fönsret för henne och alla andra drabbade i barn i denna världen. Usch det är så hemskt, snälla låt barnen vara!!! Barn är det mest oskyldiga i denna världen.


Inga kommentarer: