25 februari 2009

Onsdag

Nu är det sovdax för lilla prinsen och det har bara varit lek&bus heeela dagen. Han somnar nog osm en stock när som helst. Idag har jag varit och ätit lunch med Fanny, jätte kul att träffa henne igen var ju ett tag sen. Dagen har gått för fort, ibland hinner man ju inte göra någonting fast det är massor man tänkt.

Tänk att jag är gravid och ska få en till liten prins/prinssesa.. vad spännande och konstigt med två barn. Roligt!! Jag hinner verkligen inte med att vara gravid den här gången, veckorna bara ramlar förbi och jag tappar räkningen heela tiden. Namn har vi inte heller kommit på några. Ett namn som passar tillsammans med Edvin måste det vara. My, Stina, Sune.. jag vet inte!!!! Förra gången kändes det självklart med namnen, för både mig och Mathias men denna gången är det mer kaos. Kommer jag på ett namn jag gillar då gillar inte Mathias det eller tvärtom. Men vi hinner ju planera namn, när vi ser den lilla kommer det perfekta namnet finnas i pannan på den :)

Inga kommentarer: