12 februari 2009

fortfarande Torsdag

Ja de blev lite ändrade planer idag, jag gick en promenad innan jag hämtade Edvin på dagis, sen gick vi och åkte pulka jag&Edvin. När Mathias kom hem åkte vi till kusin Emilia och lekte istället för ikea, tar nog det i helgen. Nu sitter jag här och väntar på att Edvin ska somna, sen blir de bara slappande vid tv. Dagarna går så snabbt och man gör ingenting känns det som, men jag har ju faktiskt pluggat massor! Någonting vettigt iallafall..



Det är ganska jobbigt att vara gravid med allt sötsug jag får. Är så sjukt sugen på någonting heeela tiden.. Jag måste försöka få stop på det. Det är så jag vill sätta mig och grina ibland bara för att jag vill ha nått godis.. Än har jag inte gjort det men jag är nog inte långt ifrån!! Blir helt gravidknäpp!
ÅÅÅÅ jag vill ha glass!!!!! Tur att vi inte har någon hemma.

Inga kommentarer: