13 februari 2009

jag gör en såndär utmaning

Jag har lite tråkigt..




ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Jajamän
3. Är du uttråkad? ja lite..
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? nej
6. Är du en cooling? vad är cooling..?
7. Är du från Irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärleken vid första ögonkastet? Ja bara för att det är så romantiskt
2. Har du någon gång blivit sårad? NJae.. jo ja kankse..
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt? Ja det har jag nog
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? Nej, jag är inte så hemlig av mig
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Jaa min kärlek ju..
6. Har du haft en hemlig beundrare? om jag visste om de är det väl inte hemligt..
7. Är du kär? JAA
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Jag är stor.. och det vill jag

TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon? alltså båda...
2. Katter eller hundar? hund tror jag nog
3. Några få bästa vänner eller jätte många *vanliga* kompisar? bästa och vanliga.. vilken konstig fråga.
4. Tv eller internet? Internetnööörd
5. Coca-Cola eller Pepsi? pepsi
6. Utekväll eller romantisk hemma kväll? romantisk hemmakväll!!
7. Pengar eller lycka? Lyckligaste
8. Dag eller natt? Dag
9. Msn eller mobil? mobilen

TIO " HAR DU NÅGONSIN.."
1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? Nej jag vet inte..
2. Brutit ett ben? ja nyckelbenet

3. Gjort något du ångrar?
joo
4. Hoppat Bungy Jump?
aldrig aldrig.. om jag fick en miljon kankse...
5. Ljugit för någon du tycker om?
nej... det hoppas jag inte
6. Ätit en hel tårta?
åh fy.. må illa.. nej
7. Gjort bort dej offentligt?
bloggen jo..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex?
är de slut så är det!!
9. Gråtit när ett husdjur dog?
har nog aldrig haft ett som dött
10. Velat försvinna?
joo



SENASTE
1.Telefonsamtalet du gjorde? Mathias..
2.Telefonsamtalet du fick? Mathias
3.Personen du var med? Edvin
4.Roligaste grejen som hänt? Edvin kom och han ska bli storebror
5.Personen du smsade? Sara
7.Du skrev till på myspace? myspace är inte min grej
8.Du kommenterade? i någons bilddagbok säkert
9.Du tillbringa natten med? Mathias&Edvin
10.Du kramade? Edvin..

Inga kommentarer: