11 februari 2009

bebis i magen

Idag och igår kväll var det rocknroll i magen :) Såg utan på magen till och med. Nu händer det grejer och det går så snabbt. Kan det inte bara bli juni nu så man får träffa den lille.. Men jag blir lite nervös, föda igen. Nu vet jag vad det innebär med att föda barn och jag vet hur värkar känns. Men jag vet oxå vilken enorm lycka det blir efteråt. Barn är livets lycka!!

Idag lämnade jag Edvin redan innan 8 på dagis.. jätte tidigt! Han ska prova att äta frukost där. Hade tänk att lämna honom vid frukost och hämta honom efter sovningen. Men jag tror Edvin får äta fruskost hemma sen går vi till dagis dem dagar vi kan göra så. Han är ju tok hungrig när han vaknar och vill ha välling på en gång. Men han får prova frukost på dagis veckan ut.
Annars har jag pluggat och tvättat, en morgon dusch i lugn och ro var väldigt skönt. Nu ska jag äta lite lunch, sen funderar jag på att sova lite eller plugga mer.
När jag har hämtat Edvin ska vi iväg och leka.. :)

Saknar Edvin&Mathias massor nu.. bebis i mage oxå!!

Inga kommentarer: