19 februari 2009

Öhh..?

Vad hände med dagen, vaknar runt sju för då har Edvin sovit klart. Jag tröttast i världn går upp med prinsen vi äter frukost och gör allt som ska på morgonen innan vi går till dagis. Edvin springer in och leker på en gång. Han älskar dagis, tur det! Går hem, har tänkt att jag ska försöka hinna sy klart mina kuddfodral och köksgardiner. Är dödstrött och lägger mig på soffan först och somnar. Nu har jag varit vaken i en halvtimme känner mig jätte förrvirrad. Ska snart hämta Edvin och har inte gjort någonting idag. Ska baka muffins men orkar inte handla får baka dem när Mathias kommit hem från jobbet han får handla på hemvägen. Min kropp är helt slut, kaput. För sen kommer mormor&morfar&Lisa hit och hälsar på eftersom Sara&David är här på besök. Men just nu är dem och tatuerar sig så dem håller nog sig borta hela dagen.

Igår hade jag prov och det gick bra som vanligt. Sen hade jag heldag på stan med Sara. Åt jätte god sallad till lunch nere i hamnen. Köpte en tröja till Edvin, tights med dragkedja till mig och tunnlar till öronen. Det finns sååå sååå mycket snygga kläder nu när jag är gravid.. jag vill ha men kan inte eftersom jag har bebis i magen...Ganska snällt åt plånboken!

Nu ska jag hämta Edvin :)

Inga kommentarer: