4 februari 2009

Dagis...

Sitter och väntar på att Edvin ska somna, sen ska jag lägga mig och bara se tv och läsa. Jag är helt slut sååå trött!! Idag fick jag lämna Edvin en halvtimme själv på dagis, tror inte ens han märkte att jag var borta. Men det gick jätte bra. Han leker med dem andra barnen själv och mig har han inte tid med. Kommer gå kanon! Idag fick vi lunch där, efter var det dax att gå hem och jag åkte till skolan fick Edvin vara med sin pappa. På fredag ska Edvin testa att sova på dagis, han skulle igentligen göra det nästa veckan men eftersom det går så bra får han göra det redan på fre. Undra om han kommer sova, det gör han knappt hemma.
Jag är sååå sååå trött, kanske är mina järnvärden som spökar ska inte till MVC förens i mars, om en månad. Om det inte blir bättre får jag nog ringa och be att dem tar prover.

Inga kommentarer: