2 mars 2009

v. 25

Måndag igen, veckorna bara rusar fram! Vecka 25 för magen. På ons ska jag till barnmorskan för andra gången. När jag vänta Edvin var jag där hela tiden, men det behövs tydligen inte med andra. Jag mår ju bra och hinner knappt vara gravid så, men det skulle vara bra att ta lite prover så man vet att alla värden är som dem ska. Hjärtljud ska bli kul att höra.


I går var vi på kalas, kuligt. Edvin fick lite tårta men han var inte så intresserad han ville bara ha en bulle. Godare med frukt, har jag fått en nyttig kille.. :P Annars gick helgen tokfort som vanligt, i fredags var Edvin ledig från dagis eftersom mormor kom hit och lekte med honom.



Idag har jag bara pluggat och försökt sova lite eftersom Edvin tyckte att vi skulle gå upp klockan 06. Men sova kunde jag inte, har liksom ingen ro att sova på dagarna. Snart ska jag hämta honom på dagis så ska vi hitta på nått skojsigt.

Inga kommentarer: