11 mars 2009

prinsens namnsdag

Nu är vi hemma igen, det gick fort. Åkte i Lördags till Borås och kom hem igår. Vi har hunnit en massa.. bl.a Fira min mamma som fyllde 50år!! Grattis mamma/mormor!!!
Shoppat lite och jag har en ny hårfärg. Träffat Sara&Davids lilla bebis, katten och sett deras fina hem. Skönt att komma bort på en liten tur.

Nu är det vardag igen och Edvin är på dagis och jag pluggar för fullt. Allt är som vanligt. Jag blir bara större och större om magen. Tycker att magen är mycket längre ner den här gången än var den var förut. Sparkarna är överallt, snurrar omkring i magen. Ganska offatbart att det är ett liv i min mage som jag känner och ser som sen ska komma ut och vara min lilla bebis. Har fortfarande svårt att tro att det var Edvin som låg i min mage sist.




Idag har Edvin namnsdag. Grattis världens sötaste och finast!!

Inga kommentarer: