6 mars 2009

massa massor..

Plugga plugga plugga.... äntligen klar med min uppgift. Känns som dagen går alldeles för fort och jag har massor att göra. Hur ska man hinna allt. Måste plugga mycket så jag kan vara lite ledig nere i Borås hos Sara&David. Imorgon tar vi tåget ner till dem. Ska bli kul att åka tåg med Edvin, hoppas det inte blir allt för bökigt bara. Jag måste packa, blir hur mycket som helst när man har ett litet barn, tänk nästa gång kanske jag har två barn att packa till.. MASSOR. Så ska man packa åt sig själv och det är jag usel på. Packar ALLTID förmycket kläder, men jag vet ju inte vad jag vill ha på mig på söndag ex. och sånt kan man inte planera i förväg. Jag kanske inte alls är på jeanshumör utan vill ha nått annat. Därför alltid förmycket!!! Ja ja, så måste jag ner på stan och fixa lite. Hinner jag inte nu när Edvin är på dagis eftersom det är min pluggtid, så när jag hämtat honom blir det ner på stan på en gång.
Måste återgå till allt jag måste göra.....

Inga kommentarer: