8 januari 2010

Vardag

Nu är vardagen tillbaka, Mathias jobbar, Edvin gick upp kl 07, Linnea vaknar så fort hon hör att Edvin är vaken, barnen busar och är hur goa som helst!! Idag skulle Edvin byta blöja när jag bör på Linnea fast på dockan, han tvätta och tog hand om dockan jätte sött. Det var nog bra att han fick en docka i julklapp så han kan pyssla när jag pysslar med Linnea. Men han pysslar gärna med Linnea oxå, ska klappa och stoppa nappen i munnen. Den första han fråga efter på morgonen är Linnea :) Förskylningen har gjort en vändning vi börjar bli bättre!

Min plattång är trasig...FAN!! Jag behöver verkligen den, måste köpa en ny IDAG! Undra om jag ska slå till och köpa den man kan platta och göra lockar med i ett drag.. eller ska jag snåla och ta en liten vanlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

köp en dyr det är du värd! 2 barn en utbildning kirrad å jobb! kom ihåg att använda bra inpackningar och sånt, det sliter ju så. kan rekommendera cat extreme ifrån redken, sprejinpackning1 skitbra. men dyr men räcker länge heheh.