18 januari 2010

Måsten

Jag är så trött på alla måsten som måste göras. Jag förstår mig inte på våran tvättkorg, den är alltid full!!! jag tvättar jämt, viker och hänger tvätt, sorterar.. tvätta. När jag tycker att jag börjar se botten på tvättkorgen nästa dag kan man inte få på locket igen. Har precis vikt ett lass med tvätt och nu ska de sättas på en ny maskin, seriöst det finns inget slut. På den tiden man hade tvättstuga tvätta man allt, sen gick de en tid sen tvätta man allt igen, nu tvättar man jämt. Men jag tvättar nog häldre jämt än att gå till en tvättstuga med två barn :P

I helgen var jag och Mathias på hans systers bröllop, vi valde att lämna barnen till mormor&morfar och vi fick äta ifred. Det var trevligt, men på kvällen längtade jag hem jätte mycket. Vi kom hem runt 00 tiden men redan runt 20tiden ville jag hem.. :)

Inga kommentarer: