3 juni 2009

Onsdag

Idag har jag gjort massor känns de som. Lämnade Edvin på dagis som vanligt, gick hem och dammsög hela övervåningen och damma. Åkte iväg och fika hos Ronja innan jag skulle iväg till barnmorskan. Allt var bra med magen, hjärtljuden låg på 142 har jag för mig och bebisen putta bort grejen man lyssna med hela tiden. Tyckte inte vi skulle störa. Huvudet ligger långt ner, inte fixerad än men kommer inte flytta på sig, nu ligger lillen som den ligger i magen. Jag fråga hur proverna gick förra gången och det visade sig att jag hade mycket vita blodkroppar i urinen och denna barnmorskan jag hade idag (som inte är min ordinardie) tyckte att det var konstigt att ingen hört av sig till mig om de. Så imorron ska jag dit och göra ett nytt urinprov tyckte läkaren. Så störande att ingen sagt nått!!!! Hoppas de inte är nått. Usch man blir ju livrädd.

hejdå rödhåret


Fick värsta rycket att jag skulle färga håret idag så jag åkte och köpte mig en brunaktig hårfärg. Blev sååå trött på mitt röd/orange/brun/gula/utväxt håret, ny hårfärg nu! Bara en klippning som fattas!!

Inga kommentarer: