13 juni 2009

Håkan?!?!

Hjälp vad har jag sagt? Mathias tycker att Håkan är ett fint namn om vi skulle få en till pojk. Jag tycker inte om det så mycket, så jag har sagt om det kommer en pojk den 14juni(håkan har namnsdag då) så blir det en Håkan. Imorgon är det den 14juni, tänk om det kommer en liten pojk då?! En Håkan... Mathias påminner mig hela tiden och tycker det är jätte roligt. Han hoppas ju självklart på en pojk imorgon nu.. Det som var ett skämt kan bli sant. Men självklart måste man se så att namnet passar, vi har ju andra tänkbara namn. Och det kan ju faktiskt komma en lite flicka oxå... Man vet aldrig, just nu känns det som att det ALDRIG kommer komma någon bebis alls och jag kommer vara stor&gravid resten av mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

och bebis den 14 kom det också :D Vad ska lilltösen heta? puss från oss på gångholmen :)

Malin sa...

Och bebis kom det den 14 också! Vad ska lilltösen heta? Puss från oss på Gångholmen :)