8 juli 2008

önksar

Jag önska att jag var en såndär dataduktig som kan fixa snygg blogg och inte bara ta den färdiga mallen, nu gjorde jag om lite.. men jag blir aldrig nöjd, Jag vill kunna göra en egen, hur gör man ..?Jag får väl ha det såhär ett tag då, har jag nått val?

Idag har jag och Edvin haft en hemma dag och tagit en promenix på över en timme. Nu är han helt slut och sovar. Jag har pluggat lite och både jag och Mathias fick akut godis sug så han stack och handla... Hoppas det finns massor massor med choklad! Vi måste sluta med det här äta godis mitt i veckan.. usch jag får bara dåligt samvete!! Imorron ska jag börja mitt nyttiga liv..igen igen igen.. JA JAAAAAAAAAA Jag vet, jag är dålig! Men imorgon då jävlar!!! Så de så..




Nu ska vi se film och äta godis..

Inga kommentarer: