1 juli 2008

hemma

Nu är vi hemma igen, såå skönt! Hunnit fixa färdigt i klädkammaren, pluggat lite, promenixat, träffat Fanny och så har vi varit en sväng hos Edvins farmor. Känns skönt att veta att man har gjort saker... Och jag känner mig duktig!
När jag gick på promenixen så fick jag först sms av Mathias som skrev att han bokat tatuerings tid, skyndade mig att svara att JAG VILL OXÅ!!.. sen kommer ett mms får Sara, jag har tatuerat mig bara sådär.. Men HALLÅ vad är det här.. ska alla tatuera sig, jag vill ju oxå ha en tid. Och sen ringer Mathias och ger mig det glada medelande att det finns en tid till mig nästa vecka.. WHOO ho. Så på ons ska jag tatuera mig :)



Edvin har lärt sig att säga: tittut! Åh det är så sött när han säger det, tittut är favoritleken nummer ett! Men han säger mer Tattut istället för tittut.. sötaste!!
Nej nu är jag hungrig..

Inga kommentarer: