9 juli 2008

Halvt halt.

Idag var det minsann lite sol :) Dagen hunnit med: promenix, parkhäng med Martina&Uno och en ny tatuering. AJ AJ vad ont det gjorde att tatuera sig på foten, det gör jag gärna inte om. Det var nästa värre än värkar, men värkar var ju snart ett år sen , man glömmer så lätt! Glömt smärtan med tatuering oxå, men nu efteråt känns de inte så farligt :P
Vill man bli fin får man lida pin..


Här håller jag på och göra den, konturerna klara
Färdiga resultatet kommer en annan gång



Halt är jag oxå, ont i ena min häl så jag kan knappt gå på den och nu gjorde jag tatueringa på andra benet och nu känns det ganska mycket där med... Jag ser ganska rolig ut när jag går för tillfället! Jag har köpt ett nytt halsband som jag är såå kär i.. Brukar aldrig använda halsband men när jag såg detta hjärta som en medaljong bestämde jag mig för att börja använda halsband (iallafall detta underbara)




Nu snart börjar project runway, så roligt program och efter är det dubbel avsnitt av sex and the city, Onsdag=tvkväll!

Inga kommentarer: