20 maj 2009

Nej tack..


.. till förvärkar! Ska det göra ont kan det göra ont på riktigt! Riktiga värkar, ja tack! Fast ja tack och ja tack, det är ju inte så skönt att föda direkt men jag vill gärna göra det nu. Edvin kom ju ut fort, hoppas denna lilla ska göra det oxå. Blir lite nervös när jag tänker på förlossningen men ändå det skulle vara så skönt att ha det gjort snart.. fast jag är nog inte riktigt redo. Vaggan är fortfarande hemma hos mamma men imorgon flyttar den hit klar!! Jag har ju ett prov kvar som jag pluggar till för fult, skulle ju vara skönt att bli klar med det innan. Mathias tycker jag ska packa BBväskan men jag tycker det är för tidigt. Men jag vill ju ha lilla bebisen i famnen nu snart, i magen är inte så bekvämt längre.


Tänk att Edvin har varit en litenlitenplutt bebis!!


Nej nu ska jag återgå till pluggeriet innan Edvin ska hämtas...

1 kommentar:

L-M sa...

Åh, vilken söt liten plutt! Dom säger ju att andra förlossningen ska gå fortare än första. Så det kan nog vara en idé att packa BBväskan snart ändå :-)