27 maj 2009

Färdigutbildad!

Jaha skrev sista provet idag, så nu är jag alltså färdigutbildad.. Klar, inget mer plugga! Nu kan bebisen komma.. jag är jätte redo! Fast igår när vi var på Maxi och handla fick jag skitont och trodde nästan att det skulle dra igång, HJÄLP var min första tanke: Jag vill inte föda! Det gör ju ont! Fast idag är jag jätte redo för göra ont och föda.. :P
Idag har jag köpt bebis strumpor.. såå små och söta. Sen åt jag lunch med Sissi på staden, trevligt!
Nu öser regnet ner.. fast jag ser bara sol, mysko! Ska snart hämta min prins.. LÄNGTAR!!

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Grattis, skönt att ha de färdigt nu när bebisen kommer snart :) Vad har du pluggat? :) Kram

Hanna sa...

Jag har pluggat till undersköterska!

L-M sa...

GRATTIS GRATTIS! Vad roligt och skönt för dig att du är färdig! Du får fira med lite godis och tårta kanske?