16 januari 2009

Ultraljud

Idag fick vi äntligen se Edvins syskon där inne i magen och OJ vilken livlig en. Kullerbyttor och boxas&sparkade en massa. Inte en lugn stund. När vi var på UL med Edvin ville ha inte ens vissa sig, man fick putta fram han. Annat med denna lilla, kankse en tjej denna gången vem vet. För mig spelar det absolut ingen roll, ska bara bli så kul med ett syskon till Edvin. ÅH vad jag längtar till vi får träffa den lilla där inne.. men jag längtar inte till värkarna i födandet :P men det är värt allt!!


Den lilla där inne vinkar på kortet :)

Annars har vi lekt en massa med Faline och hennes mamma idag. Alltid lika kul!
Imorgon kommer prinsens mormor&morfar hit och leker lite med Edvin.
Nu ska jag göra popcorn tror jag minsann och glo tv.....

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ VAD ROLIGT vill oxå se min bebis nu på ul=) tror på en tjej för er isabell va oxå jätte livig i magen så=)

Ha d bäst kram kram Mickan o Issa