29 januari 2009

Gardinjakt

Jag vill ha nya gardiner!! Men vart hittar jag snygga gardiner känns som jag har titta överallt, ska jag behöva beställa från nätet? Är så trött på att leta gardiner nu... Idag vägra Edvin sova, jag försökta lägga honom hur länge som helst och försökte med allt. Men han vägra, så när vi var och lekte med Faline blev Edvin supermegajätte trött så vi fick gå hem, då somna han på en gång i vagnen. Nu verkar han jätte pigg, undra om han kommer somna som han ska ikväll. Imorgon åker vi ut i skogen till mormor&morfar ska vi åka massa pulka i helgen. Tur att dem bor där det finns riktigt med snö så Edvin får leka i snön. Här kommer det så fjuttigt med snö och den försvinner nästan på en gång. Nu har vi jätte lite, inga pulkasnö inte som där borta!



Nu är det dax för bad...

Inga kommentarer: