24 november 2008

äntligen....

Äntligen sover Edvin! Han håller på och krånglar en massor innan han somnar. Jag förstår inte när han ska förstå att det är dax att sova och inte hålla på som han gör. Tycker jag har testat allt, tar det lugnt innan han ska sova så han får varva ner. Men ändå blir det ett väldigt liv när jag lägger honom i sängen.. jaja vad ska man göra bara att kämpa vidare!!

Vilket snökaos de är ute, hoppas de lugnar sig till i morgon! Ska köpa en pulka till Edvin i morgon, vi måste ju prova att åka pulka!! Ska ner på stan imorgon och träffa en liten bebis och Malin, ska bli skojsigt! Ska försöka köpa lite julklappar om jag lyckas och kanske ett par skor jag testa förut som jag vill ha. Vi får se.. mjukisbyxor till Edvin iallafall och en såndär polokrage att ha under jackan.

Nu ska jag rota i skafferiet jag är sugen på nått ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas vädret håller sig som de e nu. Nu e de perfekt :D