26 september 2008

jag är utmanad

Therese jag skulle aldrig gått in på din blogg, men är man utmanad så.. :P


En lista om vänner i mobilen



-Har du pussat nr 2?
Alex, nej han har jag inte pussat

-Vad har du för relation med nr 20?
Fanny, min fikavän :)

-När ska du träffa nr 30?
Helena, ingen anning hon stöter man på lite då&då

-Är nr 18 söt?
Emil står det, jag vet inte riktigt vem det är jag är en sån som har tusen olika nummer i mobil sen tusen år tillbaka, kan det vara Emil Saras ex...?

-Vad var ditt första intryck av nr 13?
Camilla hon tyckte jag var jätte trevlig på en gång

-Gillar du nr 14?
Daniel.. nu måste jag tänka vem Daniel är?

-Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Andreas nej det var evigheter sen

-När ska du träffa nr 26 nästa gång?
Hanna, ingen anning det var oxå evigheter sen, men snart hoppas jag

-Är du nära vän med nr 23?
Gabbe, ne inte så värst

-Har du gått på bio med nr4?
Annie, har vi gått på bio? nej jag tror faktiskt inte de

-Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Ismo, haha ja han är ganska rolig när han dricker. Har gått ut med han en gång förut.

-Vad pratar du & nr 5 oftast om?
Annika, nej vi pratar aldrig

-Skulle du kunna ge nr 9 en kram?
Bil 1 lite knöligt att krama en bil.. men vist skulle jag kunna de

-Vad har du & nr 24 för relation?
alltså jag måste verkligen rensa min mobil, det står G och det säger mig inte så mycket.

-Vad skulle du vilja göra med nr 25?
Hedvig, hon festar man mest med.

-Vad är det bästa med nr 8?
Benjamin, är det min gamla chef eller jobbarkompis. Viste inte ens att jag har kvar sånna gamla nummer..

-Brukar du & nr 16 träffas ofta?
Elin, känner jag någon som heter Elin?

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat där!!

Är allt bra m dig?

kram