29 september 2008

bebisedvin

Åt nyss så god mat, lax. Jag älskar lax det är så gott... Förstår inte hur man inte kan tycka om fisk, måste vara nått man bara får för sig. Edvin äter verkligen allt, det är så skönt. Har aldrig haft problem med maten, det är jag så glad över. Kanske blir andra bullar när han blir äldre...



Tänk att Edvin har varit såhär liten, liten bebis!! Kommer knappt ihåg hur det var när han var så liten liten... ÅÅ Nu vill jag bara ha en till liten, tänk ett syskon till Edvin! Å vad kul, men vad konstigt två barn, ibland vill jag ha hur många barn som helst, ibland känns de som att det räcker med Edvin. Men minst en till kommer det att bli, eller som jag sa förut vi får göra barn tills det kommer en flicka :P Vi får se ?!?!?
Nu ska jag leka med min underbara bebis som är stor..

Inga kommentarer: