8 maj 2008

praktik&så

Nu har jag börjat att ha praktik, ska ha de i fyra veckor så Mathias får vara lite pappaledig nu. Det känns bra, var inte lika jobbigt som jag trodde att vara ifrån Edvin så mycket. Så roligt att komma hem så är han på strolande humör och blir jätte glad! Min underbara lite pojk.
Nu är jag lite ledig så har jag praktik i helgen igen men jag har bara en helg det är skönt! Men måste fortsätta plugga på kvällarna och leka med Edvin om dagarna. Massa massa...

Sol idag, underbart! I helgen har jag hört att det kan bli 25grader varmt. Sjukt rena sommaren redan!! Hoppas de blir sommar i sommar oxå! Men de är underbart med solen! Synd bara att man ska jobba i helgen men jag är ju ledig hela sommaren förutom att jag pluggar. Men man hinner ju medmassa mycket ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en bra dag!