25 maj 2008

Jag svarar...

.. på lite frågor, om du orkar läsa!


När gick du upp idag? runt 06:00
Diamanter eller pärlor? Pärlor
Senaste filmen du såg på bio? OJ, de var länge sedan men jag tror de var simpssonfilmen
Favorit TV - program? jag kollar ju aldrig på tv
Vad åt du till frukost? Kaffe, skorpor och en macka
Vad är ditt andranamn? Kaarina
Din favoritmat? Jag vet inte, usch jag är så trött på mat, grillad kykling
Vilken mat gillar du inte? hm.. kommer inte på
Vilken bil kör du? Ingen just nu eftersom vi har sålt och letar ny
Vilken är din favoritmacka? Grovt bröd, med ost och lite olika sallad...
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Skrytmånsar
Vilka är dina favoritkläder? kjol
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Oj, jag vill åka lite överallt, London kankse
Favoritklädmärke? Inget särskilt
Var vill du dra dig tillbaka? på en lugn plats i solen
Favorit tid på dagen? Förmiddagen
Var är du född? Falun
Vilken är din favoritsport att se på? ingen..
Coca Cola eller Pepsi? Pepsimax
Fotboll eller ishockey? fotboll
Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska
Pedikyr eller manikyr? båda tack!
Några spännande nyheter att berätta för oss? idag är det min första morsdag som mamma
Vad ville du bli när du var liten? Skådis
Bästa barndomsminnet? Umpaumpadansen, och mummu&Ukkis stuga
Varit i Afrika? Nej
Nånsin rullat in någon i toapapper? de har jag säkert
Varit med om en bilolycka? en minikrock för längesedan men ingen olycka
Favoritdag i veckan? Lördag
Favoritblommor? Jag och blommor liksom.. nee någon fin
Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kina
Äger du en cykel? ne, men vill ha NU
Vem fick du senaste mailet från? reklamgrej
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Handla på krita är inte så bra
Läggdags? oj, oftast framför tvn vid 22:00 tiden
Senaste personen du delade en middag med? Älsklingen här hemma.
Vad sysslar du med just nu? Svara på dessa frågor
Favoritfärg? jag tycker om färg men har bara svart...
Hur många tatueringar ? beror på hur man ser de, men jag har tatuerat mig vid tre tillfällen
Till sist: HA EN BRA MORSDAG ALLA MORSOR & KRAM TILL ALLA ALLA

Inga kommentarer: