16 september 2010

Trött

Jag var trött på bloggen ett tag men nu är jag tillbaka, kanske! Jag skulle precis gå ut, men det ÖSER ner regn just nu. Jag väntar en stund, innan jag hämtar barnen ska jag förtidsrösta och gå till apoteket. Ikväll ska jag och barnen åka tåg till mormor&morfar. Jag har en plan att lillfröken ska somna i vagnen så jag och Edvin kan pyssla lite på tåget. Får se om planen funkar. Om inte annat får jag jaga två trött barn som tycker det är roligt att åka tåg dem första två minuterna. Jag har nästan packat klart, jag ska bara slänga ner det sista snart.

I oktober börjar jag jobba efter ett schema, så underbart skönt att veta hur man ska jobba. Ska bli super kul. Ser fram emot mitt nya jobb. Men före det ska vi åka till Spanien i en vecka, vi lämna hösten ett slag. UNDERBART

Inga kommentarer: