5 juli 2010

Solen

Man ska inte klaga vi har toppen väder på våran semester och badar
hela tiden. Men jag är ju en så där nojig mamma som springer runt
med solkräm och smörjer tittsomtätt. Sätter på tröja lite då&då
allt för att mina barn inte ska bli solbrända. Dock glömmer jag
smörja mig själv och de kändes igår. Men idag är de bra:) Bruna
börjar vi bli, iallafall Edvin de ser ut som han varit utomlands.
Linnea har en blekare hudtyp så hennes hud ser i inte mycket sol, så
himla nojig att dem ska bränna sig. Det är underbart att ha barn men
nått jag inte viste innan men fick barn är att man orar sig för allt
och vill verkligen inte att nått ska hända. Kommer ihåg när Edvin
var snuvig första gången när han var 4 månader jag tyckte de var
hemskt. Linnea är man mer tålig med:) Vi väntar på kusinen som
skulle kommit igår enligt beräknat hon verkar stanna där inne. Kom
nu!

Inga kommentarer: