22 februari 2010

Sjuk

Linnea är sjuk, 39 graders feber och inte alls på topp. Min stackars lilla tjej. Idag får vi stanna inne allihopa, stackars Edvin men han verkar roa sig bra ändå. Han brukar inte leka så mycket själv han vill gärna leka där jag är, men idag har han lekt jätte bra. Skönt de eftersom jag bara bär omkring på Linnea. Nu har hon somnat får se hur länge hon tänker sova. Hoppas de inte är något mer med öronen. Försöker komma fram till BVC men utan resultat. Det gör så ont i mitt hjärta när något av barnen är sjuka, det är det värsta som finns!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Lillan. Hoppas hon mår bättre snart. Sjuka barn är ju faktiskt det värsta. Hör av dig när hon är bättre.

Malin sa...

Nu gick det kommentera hos dig :D

Ja, nån stans måste jag få klaga juh :) Ja, det hoppas jag också! Hehe, vad snäll du är :D Usch då, hoppas verkligen hon blir bättre snart! Måste vatt hemskt! Funderade på varför det var så tyst, men tänkte att du inte hade tid att svara på messet bara. Det är underbart när Roxanna är på dagis faktiskt. Vet inte hur jag hade orkat annars. Så jag är jävla glad att jag har dagis, lite avlastning bli det juh. Under tiden så sitter jag vi mest i soffan..hon är i famnen nästan hela tiden