11 november 2009

Sover

Båda barnen sover, det här händer nästan aldrig att dem sover samtidigt på dagen. Nu ska jag hinna hänga tvätt, vika tvätt, plock i köket, frysa in Linneas purer jag har lagat.. och jag sätter mig vid datorn med en kopp kaffe. Lite "egen" tid måste jag få innan alla måsten ska fixas, lagom till de ska fixas har nog ett barn vaknat eller vaknar när jag börjar :P Så är de!
Edvin har fortfarande feber. Men han är pigg och äter och dricker som han ska. Vet inte varför han har feber han är inte förskyld eller nått.. bara feber.

I måndags försökte jag ta lite kort på barnen man kan ha som julkort, de gick sådär!
Den valda bilden visar jag inte än, det blev en härlig spontanbild.



1 kommentar:

Ronja sa...

Men vi måste ses snart, barnen är ju så stooooora! Linnea är ju ingen bebis...hhihi..!