18 oktober 2009

frysbrrkalltsöndag

Idag är mormor här och leker. Var nyss ute med henne och Edvin i lekparken men jag fryser ju ihjäl.. jag måste skaffa mig en VARM jacka. Linnea sover nere i hallen. Igår var nog en av de värsta dagarna på länge. I fredags följde jag med Mathias och kolla på Zavod, blev bestämt i sista sekunden. Mathias bror med familj kom och satt barnvakt medans barnen sov, så runt tio åkte vi ner(då jag brukar somna). Men de var kul att komma ut och kolla på lite musik. Men när vi kom hem kl 02 blev de kaos. Linnea vakna och skulle äta och Edvin som aldrig vaknar på nätterna kom upp. Tog över en timme innan han somna om. Så blev inte mycket sömn och upp som vanligt runt sju på lördagen. Alla var trötta och griniga hela dagen igår. Edvin var så trött på kvällen att han inte viste vart han skulle ta vägen. Vi var ju hemma vid Uno då så vi fick lägga Edvin runt sex där. Ja ja.. så blir de om man försöker få det lite barnfritt :P

Inga kommentarer: