24 september 2009

Torsdag!

Jag har massor att göra och vad gör jag.. sitter vid datorn men de är bara en snabb sväng medans jag dricker kaffe! I tis när jag tog vanliga morgon promenixen mötte jag Jossa som var påväg till öppna så jag och Linnea följde med henne och Donnie dit. Donnie är 5 timmar äldre än Linnea, vi mötte varandra på BB lite kul. Linnea stormtrivdes på öppna och var hur nöjd som helst. Så dit ska vi börja gå! På eftermiddagen gick vi hem till Ellen och Max och lekte. Dem bor typ grannar med oss, så igår när vi var ute och lekte tyckte Edvin att vi skulle gå hem till dem, kallar Ellen "lala". Idag ska vi och hämta bordsskivan och jag ska köpa en ståbräda till Linneas vagn, ska vi se om Edvin går med att stå på den eller om han kommer springa iväg. Funderar på att skaffa ny syskonvagn, börjar bli trång för Linnea där nere nu. Nej dax att börja plocka med allt igen..

Inga kommentarer: