30 augusti 2009

Söndag!

Nu är tapeterna uppe i vårat sovrum, jätte fint blev de. Nu äntligen ska vi få flytta in i vårat sovrum och man kan bli av med alla grejer som bara står överallt! SÅÅÅ SKÖNT!! Idag har jag varit och simmat, igår med. Känner mig jätte duktig, Nu sover barn och jag hinner ta en kopp kaffe. Jag har slutat med mjölk för att se om de minskar på Linneas skrikande, verkar hjälpa men vad jobbigt det är. Är verkligen mjölk i allt.. Jag hoppas såååå att inte Linnea är allergisk mot mjölk, Edvins mage blir ju inte så glad om han dricker mjölk. Men han tål ju mjölk i allt annars bara att han inte kan dricka ren mjölk, men de skulle växa bort sa dem, som alla eksemen som vi toksmörjer på. När han blir äldre försvinner de! Hur mycket äldre ska han bli? Dem har sagt så i ett år nu.. bara att vänta och se.

Inga kommentarer: