6 april 2009

Måndag

Jaha helgen gick fort, för fort och ny vecka med praktik, dagis, påsk och allt. Idag börjar jag kl 13 på praktiken, har precis lämnat Edvin på dagis. Nu känns de som jag bara väntar på att få åka iväg, men innan hade jag tänkt att laga lunch och mat till kvällen, fixa med en gardin till altan dörren och fixa i hallen. Eller om latheten slå till kanske jag sitter i solen och läser lite :P
Kommer komma hem sent ikväll när Edvin sover :( Får bara träffa honom nu på morgonen. Det känns hårt, kommer sakna så mycket. Tänk sen när man börjar jobbalivet när man ska jobba hela dagarna får man ju knappt träffa sin barn, bara på helgerna. Nej jag vill vara hemma mamma! Ska nog börja jobba deltid efter "den lille" kommit ut och mammaledigheten är klar.

Kommer sakna er så mycket idag!!

Inga kommentarer: