22 december 2008

utmanad

Åh no jag är utmanad..



Tre saker som skrämmer mig:
Allt som händer på nyheterna det hemska
att någonting ska hända Edvin
läskiga ljud när man är ensam och det är mörkt

Tre personer som får mig att skratta:
Edvin
Mathias
systrarna

Tre saker jag älskar:
Edvin
Mathias
Familjen

Tre saker jag hatar:
stress
krig
svält

Tre saker jag inte förstår:
allt krig och elände
många språk
vart är snön

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
lampa
legobit
pennor

Tre saker jag gör just nu:
Sitter vid datorn
har bröd på jäsning
väntar på att Edvin ska vakna

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
bo i ett fint hus
gifta mig
få fler barn

Tre saker jag vill göra:
tatuera mig
shoppa
ha roligt


Tre saker som är viktigt i ett förhållande:
att man tycker om varandra
har kul tillsammans
kan lita på varandra

Tre personer jag lyssnar på:
Edvin
Mathias
alla andra

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
alla barnsångerna så kan jag sjunga hela dagarna
bygga hus
måla fint

Tre viktiga:
Edvin
Mathias
må bra

Tre inte så bra saker just nu:
vart är snön?
mathias julklapp försenad
trött


Tre favoriträtter:
julskinka
kyckling
pommes

Tre personer jag utmanar:
jag vet inte ens om folk läser min blogg men om dem gör de så är du utmanad :P

Inga kommentarer: