25 augusti 2008

Frågor som svaras

1) Vad åt du till frukost?
Kaffe och två ostknäckemackor

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.
Okidok, laddar över från bilder från kameran nu...snygg va :P

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Mathias

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
svart

5) När var du arg senast?
Jag vet inte, säkert på disk eller nått tidigare idag....

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
ÖH.. OJ jag vet inte... nått från blötbergstiden

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Men skolan de känns såå långt bort.. nått bråk i fjortistiden

8) Yoga eller löpning?
måste jag välja..? ingenting :P

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
på nätet läser jag jämt afonbladet, ganska ofta expressen, men i tidningsform blir det mest mama

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.
Jag gillar ju Wallander i böckerna, Gunvald på film

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Hm.. jag laddar ju hem och tittar mest så då missar jag ju ingenting! Nått jag verkligen inte missar är Desperate housewives.. mitt nya morgon- jag -bara- måste- se program som går i repris topmodell.. men jag dör ju inte om jag missar

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
de skulle väl vara dem med den där perfekta magen...

14) Din bästa revansch?
jag vet inte.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
ingen anning.. chefen är ju chefen

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
surströmming, HALLÅ de luktar ju BLÄÄÄ FYY vidrigaste

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
ingen anning..

18) Kaffe eller te?
Kaffetant

19) Skostorlek?
37,5-38

20) Hur ofta är du på IKEA?
jämt känns de som

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Ett lyxigt hus

Inga kommentarer: